
19-09-2005, 17:04
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 148
|
|
Quote:
Originally Posted by Titi-Stengeleir
Ikzelf heb vanachter meer dan 3 centimeter uit het chassis moeten slijpen om de cardanassen door te kunnen laten, maar mooi u profieltjes ingelast en dan afgekit en rutex over dan...En voorraan klein stukje om de spoorstangen door te kunne laten.
En ja, voorraan rasterplaten en dropped spindels, en dan heb je in theorie??? 4 centimeter dat je nog kan zakken??? 
|
Ja zou kunnen. eingelijk zou je de gehele vooras omhoog moeten halen om je originele confort te behouden ( en je wielgeometrie , bij rasterplaten gaat je wiel naar achteren en daardoor duikt ie meer in de neus)., is alleen moeilijk te realiseren omdat je dan binnenin veel moet weghalen cq verstevigen.
heb het volgens mij eens gezien bij een t1 waar ze de gehele as omhoog gehaalt hadden.
Hoeveel zou je maximaal uit je chassisbalk kunnen halen ? een cm of 5 moet volgens mij wel kunnen als je er een goed dik u profiel in last.
Oja vergeet niet dat wanneer je je spatbord voor uitslijp en verhoogt dat je dan ook je deur moet veranderen . De balk onderin je deur moet nl ook omhoog omdat deze boven het wiel/spatbord zit.
Kweenie of je dat boek hebt over "how to modify volkswagen bus " maar daar staan wel wat fotos in van mensen die hun spatbord verhoogt hebben .
succes met je project en hou ons op de hoogte !!
|