03-09-2005, 10:15
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Gert
Dus niet als administrator ..
Las op het VW Forum een discussie over wel of geen postcounts .
Moet zeggen dat het voordeel van geen mij op persoonlijke titel meer aanspreekt dan het voordeel van wel postcounts vermelden .
- IIG geen gezeur meer over het aantal
- Geen posten om het maar posten
- Geen gezeik iedereen rijk
- Startdatum van inschrijving vermelden om te zien of iemand een rookie is of een veteraan
Afgezien of het technisch mogelijk is ..
Wat jullie ?
|
Je haalt er wel uit hoe actief iemand op een forum is. Dat kan handig zijn met het sturen van PB en het verwachten van een antwoord, het inschatten van iemands know-how(ik weet dat je dat met René als voorbeeld kunt bestrijden... :p just kiddin' René  ) en bijvoorbeeld dat je kunt beoordelen of iemand recht van spreken heeft als hij of zij zich uitlaat over bepaalde zaken die op het forum spelen... Zoals dit topic bijvoorbeeld.
Daarnaast bedenk ik me tijdens dit typen wel, dat iedereen die hier regelmatig aanwezig is dat van elkaar ook wel weet...
Maar al met al maakt he me niet veel uit, ik zou er niet teveel moeite voor doen om dingen die niet belangrijk zijn aan te passen... Het postcount verhaal wat betreft René vs. Tjaap was ook maar een week interessant, en actueel... Alles is weer gewoon inmiddels toch? Niemand die zich benadeelt of bevoordeelt meer voelt enzo... Dus ik zou zeggen, maak er geen punt van, gewoon bij het oude houden...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|