Quote:
Originally Posted by martin
Ook te gebruiken zonder demper? :biggrin:
|
Quote:
Ik vroeg het omdat het zonder demper er veel strakker uit ziet.
De bus maakt wat mij betreft al herrie zat met de originele uitlaat.
|
Quote:
Ja, maar het oog wil ook wat.
|
Als ik het goed begrijp (en lees) wil jij het liefst met alleen een spruitstuk gaan rijden.
Misschien nog een stinger (yak), maar het liefst niks ...
Toch meldt je in je tweede post dat "de bus al zat herrie maakt met de orginele uitlaat", dus ik begrijp het toch weer
niet helemaal goed, want een open uitlaat (of stinger) produceerd nog veeeel meer t*ringherrie !!
Als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het aan al die kinders die op Spa zo nodig met een stinger moesten rijden.
Hun eigen auto vinden ze dan zelf niet opvallend genoeg, dus een hoop herrie erbij doet wonderen.(denken ze)
NOT !!
(werkt in mijn ogen alleen maar averechts)
Moet gelijk ook weer denken aan die 2 kleuters die op Spa met die groene pano rondreden.
Schuifdeur open, helm op, "coole" blik in de ogen, en maar rijden met 1 voet op de rem/koppeling.
optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen ..
(meesten weten nu waarschijnlijk wel over wie ik het heb)
God, ik hoopte nog zo dat die koppelingskabel zou breken, of dat hij door z'n rem zou trappen, want
helaas greep geen enkele marshall in :frown: