Thread: vwforum..??
View Single Post
Old 23-08-2005, 13:15
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by || RS ||
Ach ... weet je wat ik dan denk?! Half Afrika sterft uit van honger, AIDS, burgeroorlogen en andere gruwelen ... en in ons Kikkerlandje wordt ge-bitch-d over een internetsite. Maargoed, misschien komt het dat ik zo denk omdat ik de nuchterheid zelfve ben, maargoed ...

BE HAPPY

ps: ik heb een stickertje van VWForum EN Volksforum op de Getta zitten ... is dat geen goed gebaar :P

Heeft toch niks met nuchter zijn te maken als je je daar verder toch niks van aantrekt?

Kijk, de onderliggende serieuze dreiging die we er in zien is dat het de verkeerde kant op gaat met ons jongeren...(excl. Gert ) Vandaar de drukte... (Want het is wel het domme volk wat mij bijv gaat lopen dreigen omdat ze iets gekocht hebben waarvan ze na 3/4 jaar en na gebruik tot de conclusie komen dat het wel een stuk kon zijn... En ze geld van me willen zien.)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote