View Single Post
Old 16-08-2005, 14:17
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Gert
Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden

Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter

Het lijkt allemaal leuk en aardig, maar wat zeg je nu eigenlijk?

Jouw goedbedoelde waarschuwing in mijn verkooptopic bedoel je? op msn sprak je me niet aan anders, en dat had ik gewoon aan staan... Maar je koos er voor om op een belachelijke manier met het aanhalen van een topic wat over een andere set pirelli's ging die ik aan René had verkocht mij op men nummer te zetten... En dat bleek op msn te zijn omdat het dan gelijk een algemene waarschuwing kon zijn voor iedereen op het forum. Volgende keer liever niet ten koste van mij... En daar had je misschien van te voren even aan kunnen denken, dat het misschien wel ten koste van mij zou gaan... Maar goed, ben vast niet de enige die wel weet wie het zegt... Want we zitten in hetzelfde schuitje toch? Mensen irriteren zich ook aan jou...

Daarbij hoef je met zowieso niet lastig te vallen als admin met anonieme klachten van forumleden, waar dan o.a. het forumlid "Gert" bij blijkt te zitten achteraf... Mensen storen zich aan mijn wispelturig gedrag? Nou, so be it, part of life... Ik ben hier niet om het anderen naar de zin te maken wel?

Quote:
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )

Jij blijkbaar ook niet...

Dus dat jij me er op zou moeten wijzen op iets waar ik mezelf wel van bewust ben, zoals jij je ook overal wel bewust van bent... Waarschijnlijk door het vele "zelfreflecteren", zegt dat wat over jouw mensenkennis, of over de inschatting van jezelf...

Je hoeft niet te denken dat ik zo wereldvreemd ben hoor... Maar ik ga me niet laten leiden door, wat zou het zijn? 2% van de forumleden die zich aan mij irriteren.

Misschien dat je voor je weer de neiging voelt me ergens op te wijzen, of een betere inschatting moet maken, of je gewoon de moeite besparen en mij maar lekker laten doen...

Ten koste van het forum is het nooit geweest toch? Zo wel, dan zou ik het diep triest vinden als het argument nu opeens naar voren komt... Maar goed, dan laat je mij toch gewoon mijn gang gaan...

ps. Heb je dan wel geblocked en delete op msn, maar niet op mail... dus je kunt me nog gewoon een mailtje sturen op mijn msn/mail-adres. Msn maakten we toch weinig tot geen gebruik van, dus vond het geen toevoeging, wat het na de laatste aanvaring niet moeilijk maakte om er maar mee te kappen. Ik denk dat ik voor jou net zo weinig aanwinst was als jij voor mij.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote