Quote:
Originally Posted by Tommy
En ja dat zit me nog steeds dwars als men ondertussen maar andere wijst op leren lezen, en ze gaat vertellen hoe het zou zitten of hoe ze zouden moeten handelen... en dan blijkt ondertussen dat ze zelf maar wat aankloten... Nou, mij is de broek dusdanig afgezakt dat ik die gedaantes niet meer serieus ga nemen, en me er al helemaal niet aan aan ga passen...
|
Je mag best je broek af laten zakken door mij of weet ik hoe je het wil formuleren maar je moet eens leren dat zoals Michael zegt kritiek ook een goed iets is om wat van te leren ..
Je doet het voorkomen dat het Volksforumteam online is om op elke Tommyslak zout te leggen . We hebben stuk voor stuk wel wat beters te doen . Sorry to burst ur bubble
Kennelijk vond je mijn goed bedoelde waarschuwing , via MSN notabene , dat sommige mensen niet blij met je wispelturige verkooptopics zijn iets teveel kritiek : hoppa .. gooi Gert maar van je MSN lijst . Dat is je goed recht en ik zal er geen seconde minder om slapen omdat ik een vermoeden hebt wat er echt speelt maar je spreekt je daarmee behoorlijk tegen .
Alleen vrees ik dat er nu weer een hoofdstuk gelezen wordt en niet het hele boek .
Wij als compleet Volksforumteam "bewaken" de speeltuin van ons allemaal . Met allemaal bedoel ik het hele forum van alle leden .
Dat je liever niet hoort dat sommige van je posts irritaties opwekken bij anderen : so be it .
Ja ik wek ook vaak irriataties op : part of the job ( pun intended lol )
Maar zelfs ik doe wat met kritiek : zelfreflectie hebben ze daar ooit als woord voor uitgevonden
Als IEDEREEN nu eens zijn teenangels knipt dat zijn de tenen al weer een stukje korter