View Single Post
Old 16-08-2005, 13:09
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by michael86
@Tommy,ik heb verhalen gelezen in diverse topics maar daar ben ik niet bij betrokken geweest en verder ken ik je niet dus ik neb verder geen reden om je een lul te noemen.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen maar dat is dan JAMMER.

Ik ben er verder ook niet bij betrokken geweest, maar het draait altijd om hetzelfde...

En ik voel me ook niet aangesproken, ik reageerde even op jouw opmerking... Dit topic draait gelukkig niet om mij.

En mij een lul noemen was ook niet echt aan direct jou gericht, maar dat is aan de mensen die daar misschien wel behoefte aan hebben, maar niet over de drempel kunnen stappen... En ik heb sterk het idee dat er mensen zijn die daar de behoefte aan hebben of hadden, maar dat gaat over een ander voorval... Toch komt het ook weer op hetzelfde neer...

algemeen :

leef en laat leven... Maar ga niet denken dat ie je iemand ergens op moet wijzen, want die leeftijd ze we wel gepasseerd denk ik.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote