View Single Post
Old 16-08-2005, 08:24
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by serge pot
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags )

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

wat kri9jg je na 1000 posts?????

Ik gedraag me naar mijn leeftijd... Moet nog veel leren heh...

een 2e Gert? God?? no!!!

Ach verstand hebben is 1 ding, maar verstandig zijn... Adrem zijn heeft niks met verstand te maken. En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen. Want het eerste lucht op, en het tweede frustreert. (voor beide partijen... ) Gert is niet voor niets zo kaal... LOL

En gefeli met je Postwhore status Serge! lol
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote