Quote:
Originally Posted by hajee
Ik vind het leuk dat ze zulke belevingen met mij willen delen op
het volksforum. ook al vertel je van je rondje met een veeton,
(jaja phaeton)
|
Lieve Hajee,
Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.
Dat er mensen zijn die er plezier in scheppen om voor een bedrijf een stapel tuinafval met een Doka (sorry Alain, crewcab) naar de plaatselijke afvalstortplaats te rijden, en ons allen dat nog mee te delen ook, moeten zij weten.
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. Nu begrijp ik wel dat het hier één grote ons-kent-ons vriendenclub is, en niemand valt een bekende af, want ze willen elkaar op een meeting nog wel in de ogen kunnen kijken, zoals ik ook las, maar daar heb ik dus zogezegd schijt aan, ik ga niet om de hete brij heen draaien uit angst op wat eksterogen te stappen.
"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...