08-08-2005, 22:01
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Split52
Tsjongejonge,
Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken. Als bien zich nu in haar enthousiastme uitlaat over een ritje in een HOK van Kleft&Klok, 2 katten die ze geadopteerd heeft, Haar kefah die ze aan gort heeft gereden of dat ze voor mijn part een vierkante drol heeft gescheten...laat haar toch lekker.
Gelukkig zijn er mensen met een postcount die wel hoog is, denk dat de waarde van een forum als dit juist niet alle zinnige informatie is maar juist de mensen die je leert kennen. Het zal inderdaad wel een frustratie zijn als je elke keer maar onzin te lezen krijg in een thread waarmee je serieuze bedoelingen hebt. Deze thread is gewoon geopend door Bien, ze wil even iets delen met anderen en zij die het niet willen lezen slaan het over... toch?
Dat personen dit soort kleinigheden aangrijpen om de postcount van rond de 40 even naar 50 op te schroeven geeft wel te denken. Laat je je nu niet enorm kennen? Kun je, als je ook niet het nut ervan in ziet om te melden dat je in een pieton of een toeadinges gereden hebt omdat je denkt dat het niemand een reet kan boeien, je maar niet beter helemaal stil houden?
Ik denk dat K&K goed bezig zijn met deze bus, het gaat tenslotte om de aandacht die ze trekken, en aandacht krijgen. Niet altijd hoeft een bus te glimmen als een eikul, high-tech te zijn of weet ik wat. Er wordt redelijk over gepraat en "iedereen" weet dat het over de bus van K&K gaat, tot zover dus opzet redelijk geslaagd.
|
Insinuatie dat verhaal over de postcount, das dan weer jammer.
|