
05-02-2004, 14:48
|
 |
Approaching the redline...
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
|
|
yup, de Dell helpdesk...
daar wordt je er niet uitgegooid, maar zit je op sommige dagen 30 / 45 min in de wacht (jup, ben een volhouder), vervolgens krijg je een @#$ aan de telefoon, die mij denkt te kunnen vertellen hoe ik iets moet doen, wat ie vanaf ze beeldscherm een lijstje op zit te lezen, terwijl ik al 100% weet dat dat apparaat echt kapot is..en op de een of andere manier schijnt dat nogal moeilijk te zijn bij een groot aantal personen die daar te telefoon opnemen, om dat duidelijk te maken..of om überhaupt te luisteren,,,
Ze moeten dat stomme lijstje afwerken.....heeft u dit al gedaan, en dit? en zo?
Donder op, als het kapot is, is het kapot. Is dit het eerste Dell systeem wat ik installeer ofzo?? Rot op....daar kan ik me echt kwaad om maken...
(sorry, maar dit lucht wel ff op, heb vanmorgen ook al weer met ze ziten bellen  , zat vanmorgen maar 20 min in de wacht)
|