08-08-2005, 18:33
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by scumbag
Skywalker, jij kijkt tenminste verder dan je neus lang is...respect!
Ben als reaktie ook tegengekomen dat ik jaloers zou zijn, wat word ik moe van zulke beweringen. Ten eerste is de gemoedstoestand die schrijver van dat stukje bedoelt te omschrijven geen jaloezie maar afgunst (opgelet op school, kids?), ten tweede zou ik dus echt niet weten waarom ik in Godsnaam jaloers/afgunstig moet zijn op iemand die zijn ziel en zaligheid legt in het wegbrengen van een stapel dorre bladeren, zolang dat met een "auto van de zaak" kan. Medelijden....dat is meer het gevoel dat bij me opkomt...
Wat daarentegen op de lachspieren werkt is de bewering dat de "rustbucket" mooi is...nu weet ik wel, over smaak valt niet te twisten, maar neem me niet kwalijk zeg...mooi? Kijk, dat dat vehikel een "statement" bedoelt te maken, daar kan ik wel inkomen -al zal dat statement uiteindelijk niet veel meer om het lijf hebben dan zoveel mogelijk publiciteit voor de firma Kieft en Klok te genereren- maar om dat mismaakte hok (yep, een hok) mooi te noemen getuigt oftewel van lef of van een onvervalste oerhollandse onnozelheid.
Dat ik wat dit onderwerp betreft bot ben, het zij zo.
Zachte heelmeesters....(knipoog)
|
Zo'n leuk stukkie! Mag er best nog eens een keer op staan! 
|