Thread: mopje
View Single Post
Old 05-08-2005, 09:35
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

2 Vrienden zitten op het terras gezellig te ouwehoeren onder het genot van een pilsje.

Op gegeven moment zegt de ene vriend tegen de andere:

- ik heb gisteravonds toch iets raars meeegemaakt
* Wat dan vraagt die vriend
-Nou ik lag lekker met me vriendin in bed de beste sex te beleven die we ooit hebben gehad totdat we bij het grote moment aankwamen, Ze vroeg of ik vuile dingen tegen d`r wilde zeggen.
* Die vriend vraagt heb je dat gedaan?
- Ja, tuurlijk ik zei tegen d`r: de badkamer, douche, Keuken. en toen werd ze kwaad :s

==========

Beste Mona,

ik ben een man op leeftijd (81). Vroeger toen ik nog een jonge jongen was en op het strand lag, was het weleens het geval dat er een mooie jongedame in bikini voorbij kwam huppelen. Als dit het geval was moest ik mijn lid met twee handen bedekken om hem in bedwang te houden. Vandaag de dag als ik op het strand lig en er komt een mooie jongedame in een stringetje voorbij huppelen, heb ik maar een hand nodig om mijn lid in bedwang te houden. Mijn vraag aan jou Mona: 'Ben ik soms sterker geworden?'

===========

Na een avondje doorzakken laat een dronkaard trots zijn nieuwe appartement zien aan een vriend. Hij geeft hem een rondleiding door zijn woning en toont tenslotte de slaapkamer, waar een grote koperen gong hangt.

"Waar is die koperen gong voor?", vraagt de vriend.

"Dat is geen gong, dat is een pratende klok", antwoord de dronkeboer.

"Zo ... en hoe werkt 'ie dan?"

"Moet je opletten", zegt de dronkelap. Hij pakt een hamer op, geeft een oorverdovende dreun op de gong en stapt achteruit. Prompt schreeuwt iemand aan de andere kant van de muur: "Hé zuiplap, wat denk je ervan? Het is 3 uur in de ochtend".

=========
Reply With Quote