View Single Post
Old 10-02-2004, 00:08
polo g60 polo g60 is offline
Forum Newbee

Send a message via AIM to polo g60

Ik heb dan gelukkig het bovenste spruitstuk die kan ik dan zo over gaan zetten...zal ik er veel van merken,het verschil van de 900cc carburateur en de 1300 met carburateur?nou maar hopen dan de versnellingsbak past...ik denk dat ik de motor er woensdag of donderdag uit ga halen...

Ik kreeg vrijdag nog een telefoontje van een sloperij in groningen en die had net een polo binnen gekrgen waar zo'n kabelboom op zat die ik nodig had en daar moet hij nog 75 euro voor hebben...nou kwam ik vannavond een tegen en die jongen had een kabelboom liggen van een jetta motor en dat was ook een NZ motor,dus dan past die kabelboom er ook op en die kon ik kopen voor 25 euro...misschien als ik dat nog wel doe...ik kan nu dan tenminste 2 kanten op...de 1300 mer carburateur of de injectie motor zo laten nu ik de kabelboom heb....

Moet ik als ik die injectie motor zo over zet wel een elektrische brandstofpomp opscharrelen dan?want die jongen zei dat de brandstofpomp van die jetta in de tank zat...en de tank van een jetta past vast niet onder die polo1...of ik moet die tank van die sloop polo kopen uit groningen...die tank van een polo3 past vast wel onder de polo 1....

Ik hoor wel weer van je...bedankt voor al je informatie...

Mvg Ferdi...
Reply With Quote