
01-08-2005, 17:11
|
 |
REALLY Bored
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
|
|
Weer een update !
De oorzaak van het knallen en vlammen is bekend, 2de cilinder is het probleem. Dit kan dan weer 2 oorzaken hebben.
1: Kleppen die niet meewerken ( zou ik weer hebben  )
2. Gaskleppositiemeter niet goed (geconstateerd  ), ik moet er 1 hebben die een aantal vaste waardes heb, nullast zoveel ohm, gas zoveel ohm en volgas een bepaalde weerstand. Heb er nu 1 die geleidelijk oploopt in weerstand... deze blijkt voor een 2E (2.0 GTI motor) te zijn. Heb dus zaterdag de nul en een vollast schakelaar gekocht van een G60 en deze hebben Ronald en ik zondag naar Steenwijk gebracht. Vanavond kwam de supermonteur weer langs die mijn auto doet en hopelijk bellen ze me op dat ie klaar is
Als ie klaar is staat ie vrijdag in belgie 
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
|