05-02-2004, 19:12
|
Forum Newbee
|
|
|
|
hey hardstikke bedankt !hier kan ik tenminste wat mee...
de motorcode van het originele polo 1 blok is een HA blok ik had ff gekeken op die site die ik van je gekregen had,het is een 900cc met een vliegwiel diameter van 180mm....nu heb ik die andere injectie motor bekeken en daar stond het nummer boven de dinamosteun zoals je zei,en dat is een KL motor als ik dat zo goed gezien had want het waren donders kleine nummertjes...maar die motorcode staat niet in jou lijstje omdat het een polo 3 is denk ik?maar nu heb ik nog een probleem dat ik geen kabelboom bij dat blok heb,nu moet ik eerst even goed gaan zoeken naar zo'n kabelboom,bij ons in de buurt op de sloperij staat nog wel een polo3 steilheck en daar had een multipoint injectie motor in gezeten,maar daar zat ook geen kabelboom meer bij,...zit daar wel een elektrische brandstofpomp op dan?en anders koop ik gewoon zo'n pomp,dan ga ik straks even kijken als ik wel een opvoerpompje in m'n tank heb hangen,want ik zag wel 2 kabeltjes lopen die op die dop zit onder de achterbank,maar ik denk zelf dat daar geen opvoerpompje in zit,daar zal wel de benzine vlotter in zitten voor de benzine meter,ik probeeer hem straks even op te maken want ik kreeg hem niet los...stel als daar geen opvoerpompje in zit,dan zaal ik zeker een andere tank moeten hebben of niet???....ik hoor nog wel van je mvg Ferdi...
|