View Single Post
Old 21-07-2005, 12:09
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit

Send a message via MSN to Marco

Quote:
Originally Posted by berendd
je kunt bij de ford dealer gewoon een focus bestellen die op ethanol en benzine rijdt, is geen probleem. bij de vw dealer trouwens ook, is alleen lastiger te leveren, maar ze zijn er mee bezig.

alleen niemand in NL rijdt erop, dus kan je het niet krijgen bij de pomp.

in Zweden kan je gewoon ethanol tanken bij het tankstation, kost iets minder dan benzine, maar de energieinhoud is ook wat minder. al met al dus even duur als benzine rijden, maar wel beter voor het milieu.

Als de regering zo graag wou dat iedereen milieubewuster werd, dan zorgden ze ervoor dat alle auto's van gemeentes en andere overheidsinstellingen op biobrandstoffen zouden rijden, en zo zouden ze een markt creeren. met andere woorden, dan zou er in nederland binnen de korste keren ethanol en boidiesel aan de pomp te krijgen zijn.

Dit gebeurt echter niet omdat onze regering niet wil dat wij met zn allen milieubewuster worden, of minder gaan rijden, ze willen gewoon meer geld binnen halen om de uitkeringen te kunnen blijven betalen.

conclusie ze houden ons gewoon een plaatje voor dat niet klopt. als ze echt wilden dat we betere brandstof gingen gebruiken was dat al lang gedaan.

Daaruit kan ik concluderen dat we het zelf moeten doen, dus gewoon met zn allen op slaolie gaan rijden. Maar dan komen ze dus weer met de zielige reactie dat de douane op alternatieve brandstoffen gaat controleren. Doe je een keer iets goeds wordt je gepakt, gestript en aan de schandpaal gehangen.

zo dat was ff het relaas...nu ga ik een ouwe dieselwagen zoeken

Applaus !!!!! Eindelijk de juiste post, had deze thread echt even nodig.

P.s. Berend ik heb eventueel wel een oude diesel voor je
Reply With Quote