20-07-2005, 21:15
|
Forum Newbee
|
|
|
|
soms wel , ik lag vandaag de hele dag (heb vacantie) onder m,n auto. ik voelde me net peppie, van peppie en kokkie,! ik heb vanmorgen eerst een bezoekje gebracht aan de metaal verstrekker "van loen" te calveen.zij hebben vaak wat je nodig hebt. hij die mij hielp had veel weg van kokkie, vandaar. afijn, lag dus bij een vriend onder m,n opgebokte kaefer. om een stabiliserende konstruktie te maken die het carter rond de krukaspoulie verbind met de carrosserie op de plaatsen links en rechts waar de bumpersteunen gemonteert worden. dit op een gegeven moment dus in de regen,!komt deze vriend z,n moeder langs lopen en zegt, goh,! je lijkt peppie wel,!maar ik had succes met het ijzer dus ik kon het hebben.het zit top!!. de construktie maakt de auto stijver, wat het best tot uiting komt als je hard optrekt, met al dan niet wielspin.het voorkomt klapperen van de motor inc. bak. heb alweer 1000 km,s gemaakt sinds resto. de auto zit beter in elkaar dan ooit!! msd is een aanrader!. maarja, je koopt er een kever voor. ben weer helemaal enthousiast. gr.
|