19-07-2005, 15:29
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker
Persoonlijk kan ik me wel vinden in deze regel. Zelf heb ik ook nooit losliggende spullen in mijn auto slingeren (Gert en Split52 kunnen dat denk ik wel bevestigen  ).
De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend.
Een politieagentje gaat je echt niet bekeuren hoor als je een flesje drinken in je bekerhouder hebt staan. En campers hebben heel veel opbergvakjes, dus dat is ook geen excuus. Trouwens hoe en wie gaat dat controleren? Ze staan toch allemaal met hun flitsmachines en laserguns te spelen? :p
@Gert: De achterbank moet leeg zijn, waar moet je anders een tukje doen. 
|
Voorrang voor 't Gezond verstand. Waarom hier een complete wet voor schrijven: Als je continu bakstenen op de hoedenplank laat slingeren, kan zo'n steen in geval van noodstop in iedergeval geen hersenbeschadiging meer opleveren.
Onder de noemer 'roekeloos weggedrag' kan je iedere malloot zo van de weg af plukken..
Onze bedrijfsbus heeft geen tussen schot: Maar alles wat erin ligt is dus een potentieel moordwapen.. Leeg laten dan maar?
't is t zelfde monster (Peijs) die de APK voor auto's van VOOR 1960 wil vrijstellen van de APK. Iedereen die daar 2 minuten overna denkt weet dat dat geen goed plan is!!