View Single Post
Old 04-07-2005, 12:54
feto feto is offline
Forum regular

Exclamation Oppassen op Ebay.de met lid!!

Hallo iedereen,

Ik heb op vrijdag 24/06 via Ebay.de een stel Hella schijnwerpers (nieuw in doos) voor mijn kever via een veiling weten te bemachtigen bij iemand die zich "Grasmuecken" noemt. Op maandag 27/06 heb ik de betalingsgegevens van de verkoper gekregen. Diezelfde dag is het geld van mijn rekening uit Zweden overgeboekt op die van hem in Duitsland. Om hem te laten zien dat ik te goeder trouw ben heb ik screendumps gemaakt van de overmaking (per internet bankieren) en die naar hem gemaild.
Vrijdag 01/07 heb ik hem per mail gevraagd of hij het geld had ontvangen en kreeg daarop in hoofdletters een antwoord terug dat hij zuur was en er nog niets op zijn rekening was aangekomen. Daarop heb ik hem nogmaals de screendumps gemaild met de vraag waarom hij zuur was en heb voor de zekerheid mijn rekening geraadpleegd maar daar bleek alles in orde te zijn. Gisteren kreeg ik van hem een zeer onvriendelijk mailtje en vandaag wederom hetzelfde.

Omdat nu mijn geduld op was heb ik zelf per mobieltje (duur!) vanuit Nederland zijn bank in Duitsland (ik heb zijn rekeninggegevens) opgebeld om te vragen of het geld al was aangekomen en zo ja, wanneer. Het geld blijkt al op vrijdag (dus binnen een week) bij hem te zijn bijgeboekt terwijl hij vanochtend nog liep te schelden en te dreigen.....

Nadat ik met zijn bank had gesproken heb ik hem meteen per mail laten weten dat het geld al op zijn rekening stond.

Nu komt de klap op de vuurpijl: hij wil van mij een verontschuldiging voor het lange wachten!! Die gozer is niet goed bij zijn hoofd.

Dus mensen: blijf met je klauwen weg van het toetsenbord bij deze kerel. Wie dit niet gelooft, prima. Ik heb alle mailtjes bewaard en die mag je gerust bekijken. Kijk in zijn beoordelingen en dan zul je zien dat er anderen zijn die hij ook onbehoorlijk behandelt en zelfs bedreigt.

Mail me maar indien je meer wilt weten.