View Single Post
Old 30-06-2005, 21:44
JeeWee's Avatar
JeeWee JeeWee is offline
No personal life

haha lache, nou ja elk wat wils. De C2's zijn inderdaad van BKZ ja... ik zou die 15" fuchsen wel willen passen, dat lijkt me nou echt nog wel wat! Maar budget... nee. C2's zijn helemaal te gek onder een T3 vind ik (daarom hebbik ook nog een setje...) maar onder deze t2 blijft origineel staal toch echt mooi.

Wat betreft de zwaailamp, ik rijdt inmiddels zo'n 3 jaar met een zwaailamp, ben nog nooit aangehouden, ik zou niet weten waarom het niet mag... onrechtmatig gebruik is wel uit den boze, maar dat geld ook voor bv een toeter enzo. Blauw licht mag je logischerwijs niet zomaar voeren.

Ander probleem.... zoals zoveel t2's schakelt de van mij ook in een woord ruk. Schakelen is ezeltje prik. De vergrendeling van mijn achteruit is ook stuk, dus soms als je de 2 wilt pakken zit je al in de achteruit te poetsen. Graag wil ik het zooitje vernieuwen, de paraplus en geleidebussen onder de bus. Ik hoorde van iemand dat het vernieuwen van deze onderdelen niet veel verschil maakte. Ook zit ik te denken aan een schakelwegverkorter. Iemand een id waar je die kunt krijgen voor T2? Wat is jullie ervaring hiermee?

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

'72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L
Reply With Quote