Heeft een van jullie dat hok gekocht???
'k Hoorde 's ochtends van Filip ( oftewel die Gekke Pool volgens Kai

) dat Jens met z'n t2b dat ding nog ergens thuisbezorgd heeft. Lukte 't nog Jens of niet? Ik was 's ochtends iig goed brak van die fles Poolse Wodka uit Amsterdam...
Anyway Hessisch was echt SUPER!!! Ben twee keer naar Bad Camberg geweest en daar zie je ook al dit bijzonders, maar de omgeving met al die vakwerkhuisjes maakt alles toch net ff een tikkie bijzonderder...
Als ik al die brillen en speciale carrosserieen zie staan vind ik m'n eigen brilkevertje ineens een stuk minder bijzonder...
In de feestzaal stond trouwens ook nog die 50er bus die van een maat van me is geweest. Die bus in de eetzaal (met de plattenwagen) heeft dus iets van 3 jaar naast m'n brikkie in de schuur gestaan. Toch een leuke verassing als je dat ding ineens weer terugziet in Hessisch...
Ook de onderdelenmarkt was SUPER. Af en toe werden er echt belachelijke prijzen gevraagd, maar d'r zaten ook koopjes tussen. (niks gekocht trouwens)
Ik heb iig weer genoeg mensen gesproken en leren kennen... Echt SUPER!!!
Jammer dat volgens de geruchten Bad Camber 2007 niet doorgaat. Dat zou betekenen dat we moeten wachten tot 2009 op een nieuwe editie van Hessisch...

'k Zou bijna zelf iets willen organiseren in Nederland want wachten tot 2009 is echt te lang...