12-06-2025, 13:39
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Scully
Helaas heeft de nieuwe koppeling toch ook een opdonder gehad, doordat de Auto Hold kuren heeft, en het wel/niet deed. Bij een heel smal en steil weggetje naar Lac de Pontet, moest ik plots stoppen, en activeerde ik de Auto Hold. Ervanuit gaande dat die het gewoon deed, (dit was namelijk de eerste keer dat ik die nodig was) wou ik weer wegrijden, maar toen rolde ik behoorlijk achteruit. Omdat dit onverwachts was, ging dit niet zoals het hoort, en ging dit met veel te veel slip op de koppeling, en stonk die echt heel erg. Hoe erg de schade is, zie ik natuurlijk pas als ik de bak eraf haal, wat ik pas ga doen als het nodig is, eerder niet. De auto hold knop ga ik vervangen, VCDS geeft geen storing.
|
Met de aankomende vakantie werd het toch echt tijd om de knop te vervangen. In Nederland gebruik ik deze knop niet, maar in Frankrijk is die onmisbaar vanwege het gebrek aan een normale handrem. Tijdje terug getest, en deed het niet. Natuurlijk deed die het weer wel nadat ik de knop had besteld.
Hiervoor moet je dan wel de hele middenconsole eruit slopen.

|