View Single Post
Old 24-03-2025, 22:28
nielsfeenstra nielsfeenstra is offline
Forum Newbee

Default nieuwe vlog

Het project heeft helaas wat vertraging opgelopen door privéomstandigheden, maar we zijn weer volop aan de slag en hebben ondertussen flink wat werk verzet!

Dit weekend ben ik begonnen met een open sollicitatie bij Stipt Polish Point.

? of terwijl Het schoonmaken van de auto. is niet alleen fijn om te werken aan een schone auto, maar ook handig omdat je zo de bodem goed kunt inspecteren en een duidelijk beeld krijgt van de roestproblemen. We hebben hier en daar wat vervelende plekjes gevonden, maar gelukkig niets dat niet te verhelpen is.

Daarna ben ik aan de slag gegaan met het demonteren van de losse carrosseriedelen, zoals de voorbumper, grille, bestuurdersdeur en bijrijdersdeur, zodat we alles later kunnen spuiten.

Ook ben ik begonnen met het herstellen van de rotte plekken in de motorkap, waarvoor ik zelf wat plaatwerk heb moeten maken vervolgens heb ik dit even vakkundig er in geprutteld. Het resultaat..... ben ik best tevreden mee. ?

Om de schuifdeur te demonteren had ik even wat assistentie nodig, want met meer dan twee handen is dat toch wat makkelijker! Dit ging niet helemaal zonder problemen, aangezien er nog een kabel in de deur zat, maar uiteindelijk is ook dit gelukt.

dit zijn me toch een rot dopjes hoe demonteer je deze zonder ze kapot te maken?

De bus is nu volledig gedemonteerd, en ik ben bezig om alle onderdelen te inspecteren en te herstellen om te kijken wat er verder nodig is om de bus weer in topvorm te krijgen.

rust is lighter than carbon fibre
Reply With Quote