View Single Post
Old 12-02-2025, 08:59
Trollepoten's Avatar
Trollepoten Trollepoten is offline
Forum Regular

Ik heb geen flauw idee of deze goed gelopen heeft. Heb deze puur gekocht voor de swap. Persoon waarvan ik het kocht zei dat er geen problemen mee waren. Maar versnellingsbak kraakt ook, dus zijn woord betekent niet veel.

Volgende stap is inderdaad de sonde vervangen soms loopt hij te arm volgens de waardes. Toen ik de bougies uithaalde voor de compressietest te doen waren ze ook aan de witte kant. Ga ook eens rook blazen in het spruitstuk vanaf onderaan. Zit te denken dat er misschien een barst of iets in zit. Want lijkt wel wat geluid van daar te komen als ik tussen de 2&3k toeren zit, of het zit tussen mijn oren dat kan natuurlijk ook.

Bij koude motor durft deze ook soms wel eens te schokken. Heb laatst een vento hok gekocht met dezelfde motor, deze loopt wel gewoon goed, hier ga ik ook de sonde van stelen, tenzij deze moervast zit xD. Laatste optie is dat blok erin lepelen. Maar fix liever het blok wat er nu in ligt, geeft meer voldoening. Het jammere is enkel dat het m'n daily is en ik er dus niet altijd kan aan sleutelen
- Corrado VR6 1991
- Golf MK4 R32 2002
Reply With Quote