View Single Post
Old 14-01-2025, 09:31
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by vdWal.
inderdaad veeel beter! fijne radio kan ik uit ervaring vertellen. hij ziet hier in de jetta ook

Ben benieuwd naar de verdere update's nette cabrio al wel zo

Thanks! Het is inderdaad al een erg nette cabrio en ik ben van plan dat ook zo te houden. Heb wel een paar dingen in gedachten om het iets meer 'mijn' auto te maken:
  • Maatje grotere velgen, deze zijn 15x7 en wil graag 16x7 of 16x7,5. De stijl van deze wielen (BBS RN015) vind ik erg goed bij de auto passen dus wil eigenlijk graag de RN014 of RN011. Die zijn 16x7.5 voor zover ik weet.
  • De huidige veren/dempers zijn wel een beetje aan hun eind, dus zou dat graag willen vervangen voor een fatsoenlijke schroefset. Ben wel fan van KW maar ik hoef niet perse RVS poten te hebben (komt toch niet buiten met regen normaal gesproken) dus neig wel naar ST Suspensions XA. Zou dan ook als dat zo te bestellen is wat zachtere veren nemen.
  • Onder de motorkap heb ik wel een hoop dingen in mijn hoofd die me mooi lijken om te doen en uit te zoeken, maar voorlopig hou ik dat simpel door misschien wat dingen op te knappen en netter te maken. Ik zou eigenlijk voor het zicht graag een Schrick kleppendeksel willen en dat stationairklepje verwijderen/verbergen. Die 2H is best wel een aardig blokje maar ik vind echt een chaos onder de motorkap voor iets wat zo uit de fabriek komt.
Reply With Quote