Vandaag een behoorlijke doos van Autodoc binnen gekregen:
Met 2 aluminium Audi TT draagarmen voor de Golf GTI. Deze hebben massieve rubbers, en verstelbare fuseekogels voor wat meer camber. Dit leek mij de meest OEM en comfortabele manier om wat meer camber op de voorwielen te krijgen.
Daarnaast nieuwe trommelremmen en lagers voor de achteras van de Up.
En het nieuwe kettinghuis voor de Leon.
De Up was iets minder zuinig de afgelopen tijd, dus ik heb de achterkant eens op gekrikt, en links achter draait het wiel iets van 2 omwentelingen nadat ik die een slinger geef, en rechts achter wel zo'n 10 omwentelingen. Hierom maar besloten om maar gelijk links en rechts te doen, en dan ook maar meteen de remmen en de lagers, dan is de hele achteras in 1 keer klaar.
En ik had aanvragen verstuurd voor het lassen van aluminium intercooler buizen. De goedkoopste reactie was 300 Euro, wat ik natuurlijk weer te duur vond. Voor de passagierskant heb ik een 180 graden bocht gevonden met de juiste radius, en voor de bestuurderskant heb ik maar een buis en wat bochten besteld bij JM Tuning, en deze zelf maar gelast van RVS. Wel wat zwaarder helaas, maar op deze manier kost het maar een paar tientjes.
De lassen laat ik gewoon zitten voor de sterkte, en omdat ik geen velsrandje kan zetten, bij de uiteindes ook maar een randje gelast zodat ze niet los schieten. Nu nog even snel een laagje verf erop, en het past ook nog perfect.