Even dit topic afstoffen.
Door mede dit topic zou ik bijna een golf cabrio rembekrachtiger gekocht hebben, voor mijn golf 1 gti, aangezien die ook al een 9inch bekrachtiger heeft.
Maar de man was zo eerlijk te zeggen dat dit niet ging passen. Ik verwees naar dit topic, omdat er hier aangegeven wordt, omdat de persoon hier zijn eigen hrc (gaat hier wel in dit topic over een diesel) wel gewoon op de bekrachtiger van de cabrio kan gebruiken, maar volgens de man kan dit niet.
Heb al zelf wel gevonden dat je de rembekrachtiger van een cabrio kan monteren, als je de stang wat inkort, en de bevestiging van de golf 1 op de stang monteert. Maar dan kan je blijkbaar je eigen hrc er wel niet op monteren.
Ik beweer niet dat er hier iets niets juist is aangegeven, maar zou graag willen weten waar ik hier over zie.
Op de foto links een hrc van een gti, rechts van een cabrio, duidelijk een groot verschil.
Omdat ikzelf misschien wel een 22mm hrc wil monteren, maar liefst wel met de aansluitingen aan voor de remlichten. Maar die vind je zo goed als niet meer.