Eerst moest ik nog wat specifiek gereedschap aanschaffen wat ik nog niet had, plus wat koppelingen en T-stukjes etc.
Toen heb ik op de plek waar eerst de ABS unit zat een T-stuk geplaatst voor de voorste remmen. Hiervoor hoefde ik alleen de bestaande leidingen wat te verbuigen. Het T-stuk heb ik gefixeerd aan het schutbord, en ik heb het afgeschermd met een hitteschild. Daarnaast heb ik een stukje aluminium met een haakse hoek achter het T-stuk en de koppelingen geplaatst, als lekkage indicatie.
Naar achter moest ik zelf wel wat fabriceren, dus eerst maar even geoefend op een proefstukje.
Dan moest er ook een remdrukbegrenzer in om de rembalans te kunnen regelen.
En toen de bestaande leidingen naar binnen gewerkt om alles weer aan te sluiten.
Ik heb alles al ontlucht, ik moest 2 koppelingen nog even nadraaien, maar alles is nu lekvrij. Ik wou alle koppelingen (naar achter in ieder geval) ook juist in het interieur hebben om lekkages te kunnen zien.