View Single Post
Old 30-05-2024, 19:36
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing

Van het weekend de auto weer eens laten lopen. Hij wilde eerst niet starten, de accu was slechts 7 Volt... jammer, het is wel een RedTop en die zijn niet goedkoop. Gelukkig had ik nog een RedTop staan (waarvan ik dacht dat die kapot was, maar het vorige blok startte gewoon erg zwaar...) en die heb ik ingebouwd. Uiteraard ging het toen regenen, dus de auto weer naar binnen geduwd. Na de (korte) bui weer naar buiten en starten maar.
Even laten lopen tot de olie op temperatuur was en gekeken of de olielekkage aan de koeler nog present was, maar deze is nu dus wel dicht
Hij staat nu weer op de brug voor de komende werkzaamheden.

Ik heb op het werk de airbox weer afgekit.
Nu kan ik de korte trompetjes weer monteren, de airbox erop en dan het front weer vastzetten. Er ligt ook nog een nieuw luchtfilter klaar om af te halen, deze is als het goed is wat lichter zodat de arm aan de airbox minder zwaar wordt tov het Apexi filter wat er nu op zit.
Daarna gaan de fusees eraf en komen de nieuwe lagers+naven erin. Hopelijk kan dit incl veerpoot zodat ik niet meer hoef uit te lijnen.

De ECU master bluetooth module is vandaag ook binnen gekomen, deze moet nog aangesloten worden zodat ik ook de gegevens van de ECU in de filmpjes kan verwerken. Een nieuwe GoPro (met GPS!) is vorig weekend aangeschaft, de oude GoPro 1 van 13 jaar oud doet het nog prima, maar het beeld is niet meer van deze tijd en er zit een vlek (kras) op de lens, dus een nieuwe mocht wel een keer.

26 juni Zolder is ook geboekt; 3 sessies (11:00-17:00u)

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)

De 2025 AutoFans.nl trackday kalender!
Reply With Quote