View Single Post
  #258  
Old 20-05-2024, 22:04
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 846
Default

Vandaag voor het eerst naar Zandvoort geweest met de Seat. Zoals altijd betekent dat de dag ervoor auto wassen, op de kar, spullen pakken en inladen etc. Gelukkig heb ik daar goede hulp bij.




Het weerbericht was wisselend, dus ik had mijn partytentje meegenomen mocht er een dikke bui komen. Deze opgezet met mijn maat, vast geknoopt aan de aanhanger bij 2 poten, toen wou ik wielen pakken voor de andere 2 poten, maar toen lag de tent al op het dak van de auto, paar buizen geknikt, dus die kon in de container. Dus geen tent, dan maar de auto van de aanhanger. Even klein rondje gereden, springt het benzine lampje aan. Die had ik toch allang weer afgetankt? Klopt de meter/bedrading niet, is er daadwerkelijk een lek ergens? Of was ik gewoon vergeten de tank vol te gooien? Het laatste dus. 2 jerrycans erin gegooid, Golf afgekoppeld van de aanhanger, en mijn maat is even gaan tanken om ze weer vol te gooien. Begint allemaal al lekker.




Eenmaal op de baan de eerste sessie alles weer even rustig aanvoelen, en langzaam proberen wat snelheid op te bouwen. Ondanks dat de auto het prima deed, had ik bij alle sessie wel het idee dat er iets niet helemaal goed zat. Nu zijn de 2 voorbanden sowieso wel op, dus die ga ik vervangen. Misschien hoorde ik een wiellager aankomen? Of iets anders in de ophanging? Ik weet het niet precies, kan ook allemaal tussen de oren zitten.
Qua tijden waren ze mede hierdoor niet super, toch zat er wel lekker progressie in. 1e sessie een 2.21, 2e sessie een 2.18, 3e sessie een 2.15, de 4e sessie was wat nattig, dus geen verbetering, en de laatste ging niet door vanwege uitloop.
Al met al weer een leuke dag gehad.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote