View Single Post
Old 19-01-2024, 07:27
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur

Heb je filmpje bekeken, die brede zwarte gaat idd in de ecu (computer), die witte en zwarte die daarbij liggen zijn al eerder besproken (optie). Die andere zwarte stekker lijkt mij voor een ontstekingsmodule waar ik al eerder over gesproken heb dat je die evt nodig zou kunnen hebben. zit vaak op dezelfde beugel gemonteerd waar ook de ecu mee vast gezet wordt. Die andere witte die daarbij ligt met dat clipje erop is voor de wissermotor. Dat losse oogje met de bruine draden, lijkt me een massa aansluiting. Dan heb je nog de zwarte stekker met blauwe kabels, lijkt me een klopsensor aansluiting, die zit schuinonder je dynamo op het onderblok bevestigd. De andere zwarte stekker lijkt me zo uit het hoofd een watertemperatuur aansluiting die voorop de cilinderkop zit. Meestal zitten daar een blauwe en zwarte sensor/stekker. even een vraag, mis je ook niet een luchtmassameter? Zie nu alleen een open air filter. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je die niet nodig hebt. Iemand hier zal dat mss wel zeker weten.
Reply With Quote