View Single Post
  #193  
Old 18-10-2023, 20:17
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 844
Default

Soms moet je weer een stapje terug doen. Omdat de stabilisatiestang rubbers enorm veel lawaai maakten, heb ik die er eerst maar weer onderuit gehaald. Dat betekent het hele subframe er onderuit. Toen naast de rubbers wat vet op de stang gesmeerd. De rubbers wat opzij getikt, toen daar wat vet gesmeerd, en de rubbers weer terug, en nu lopen ze heel mooi soepel, dus ben er wel vrij zeker van dat het gekraak is opgelost.

Klaar om te monteren:




Door de bredere draagarmen komt mijn spoor veel breder uit, en dus ook automatisch minder draad op de stuurstangen. Op het oog de wielen recht, betekende nog zo'n 2 cm draad. Lijkt mij wel afdoende, de uitlijner vond het op het randje, dus op zoek gegaan naar een alternatief, en uiteindelijk die van een Golf 4 aangeschaft, die toch echt wel iets langer is. Een kleine investering voor een hoop gemoedsrust.

Nog zo'n 2 cm draad over:




En de vergelijking tussen de stuurstangen:




En omdat de garage echt een zwijnenstal was, was het hoognodig om weer eens wat op te ruimen en te ordenen. Mijn gereedschapmuur wat uitgebreid, en van een kastje, een tafeltje en een plank een tweede werkbank gemaakt.







Van de 2e foto ligt er nog een zooitje Seat spul op de grond, dit staat op marktplaats, en wat niet verkoopt gaat uiteindelijk naar de stort. De stellingmuur aan de andere kant moet nog, maar dat is meer een beetje ordenen.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote