View Single Post
  #305  
Old 23-08-2023, 13:39
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,010
Default

Inmiddels zit ik al bijna op de eerste oliewissel. (500 km gereden) en eigenlijk geen problemen ondervonden met de golf. Het enigste was een iets lekkende benzineslang maar dat was een kwestie van de slangenklem wat vaster aandraaien.

Dat is eigenlijk het enigste probleem wat ik ondervonden heb. De auto rijdt, remt en stuurt perfect zoals die bijna 50 jaar geleden uit de fabriek is gekomen. Dus zeer tevreden.

Mijn zoontje vind het ook super om er naast te zitten. Zit er nog wel aan te denken om een setje gordels achterin te monteren want het zou ook wel leuk zijn om een ritje te maken met het hele gezin en dat gaat nu niet. (2 jonge kinderen en de vrouw) En als ik met het hele gezin weg ga wil ik wel dat de kinderen veilig in het autozitje kunnen zitten dus als iemand nog een setje gordels heeft van een golf 1 oud type dan houdt ik mij aanbevolen.

Het weer was mooi de laatste tijd dus heb een aantal fototjes gemaakt en gelijk een passende nummerplaat laten maken

Sommmige foto's zijn een beetje overbelicht, blijkbaar ben ik een betere monteur als een fotograaf...





































En nog 1tje van de motor waar ik ook wel een beetje trots op ben.


Reply With Quote