View Single Post
  #2790  
Old 17-08-2023, 11:53
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,042
Default

Mini-update:

Voor een foto-shoot dit voorjaar de golf optisch weer helemaal netjes gemaakt. Compleet gepolijst, hier en daar wat bijgetipt etc.

De bumpers had ik sinds de Zandvoort crash nog steeds niet op de auto, maar na 3x nieuwe steunen gemaakt te hebben (wat een gekut) eindelijk weer geplaatst

Verder iets wat ik al een tijdje wilde doen, de Kamei-sticker op de voorspoiler in geïnverteerde kleuren laten maken. Het mooie is dat dan bijna VW-motorsport blauw is. Die past dan weer heel mooi bij de grill-badge die ik nog heb laten maken:


Tevens voor de achterzijde een badge laten maken en de zwarte bies op de zijkant als sticker geplaatst (het moet tenslotte wel lightweight blijven )



Verder is er ivm de huisverbouwing niet veel gebeurd. Gelukkig loopt dat nu richting zijn eind zodat er weer wat tijd voor de golf komt.
Dus gaan we meteen maar de 29e een trackday op Spa-Francorchamps doen! Een droom om daar te kunnen rijden

Ik moet de remmen nog eens ontluchten en even een proefritje doen om te zien of alles 100% is, maar verder zou de golf er klaar voor moeten zijn.
Ben erg benieuwd hoe de golf rijdt na de golf 2 fusee update en natuurlijk naar het circuit!
Reply With Quote