Was het eigenlijk niet van plan, maar het jeukte toch wel aardig, dus heb het dasboard er maar uit gehaald met de verwarming en isolatie erachter. Totale besparing 30 kg!!, dus daar ben ik heel blij mee.
Ik moet nog even wat beugeltjes maken voor bijvoorbeeld de zekeringkast, en om het instrumenten paneeltje te fixeren.
De kabelboom heb ik eerst gewoon een beetje gefixeerd met tie-wraps. Die ga ik nog wel eens uitdunnen, maar dat is een hele klus op zich, dus dat komt nog wel. En omdat er 2 stekkers aan verwarming unit kant, en 2 stekkers aan airco paneel kant nu vrijkwamen, kon ik dit stukje kabelboom eruit pakken, maar dit gaat waarschijnlijk wel weer het probleem geven dat de koelvin direct aanspringt. Dus dat zal ik nog moeten (laten) oplossen.
Onder de motorkap verliep het niet geheel vlekkeloos. Bij de koelwater verdeelflens brak een flens af, dus die heb ik nieuwe moeten bestellen, en de vacuumslang naar de rembekrachtiger (die ook via dezelfde verdeelflens loopt), viel zo van de rembekrachtiger af. Daar zat een scheur in, dus beter dat ik er nu achter kom, dan wanneer ik op het circuit ben.
Totaalgewicht van de auto is nu 1146 kg.