20-06-2005, 21:11
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Skiwi
Seauu was me het weekend wel. Een TOP weekend mag ik wel zeggen, ondanks de afsluiting met een gebroken enkel !!!
Erg gezellig met zo'n grote groep. Volgende keer weer wat mij betreft.
Ik ben ontroerd door alle lieve woorden en beterschaps wensen (snik  ), Bedankt iedereen.
Ook Mirjam bedankt voor de rit naar het ziekenuis op de vroege ochtend en iedereen die geholpen heeft met opruimen van mn tent. En natuurlijk Oskar bedankt voor alle nazorg !!
Volgende week begin ik dus overnieuw, wordt het e.a. weer gebroken en vast geschroeft op de goede plek.
Maar mensen die mee gaan naar spa, maakt u geen zorgen tegen die tijd kan ik gewoon weer bbq'en hehehe.
@Kai+Mirjam: Ik hoop dat jullie de boel een beetje plak vrij konden krijgen, cola is nasty spul. Er is een keer een fles champagne in mn polo ontploft, heeft weken naar een kroeg op zondag ochtend geroken...
Grtz,
Sven
|
Heee herr Schwei........Sven 
Trek je het nog een beetje met de hitte en je gipspootje ?
Beterschap gozer,en ik kom nog wel ff aanwaaien een dezer dagen, spreek wel wat af met "chindler" 
BBQ was echt goed !!
Heb al je spullen in de bus staan, en heb ook nog een tasje met was geld en klein spul van je wat in je tent lag !!
Sterkte, en pas nou een beetje op voor deze de volgende x hè

'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
|