
29-01-2004, 12:25
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
|
|
Quote:
Originally Posted by Heleen
Very interesting... kunnen we niet een keer een cursusdag organiseren met Allart als cursusleider? Want ik vind het leuk om dit te lezen, mijn blok is namelijk ook dit jaar nog wel aan revisie toe, ik snap er alleen de ballen niet van omdat ik niet precies hoe zo'n blok nou in elkaar steekt en ik weet niet altijd precies wat er bedoeld word (voorbeeld: K-jettronic of KE-jettronic... dan zit ik ongeveer zo: :shock: achter de pc  )
|
Dat is geen gek idee, maar ik zou een 'how to' willen voorstellen.
Maar goed, ik begrijp dus dat je met zuigers 82.5 een slagvolume krijgt van in totaal 1847 cc ipv 1781 cc. Da's al een toename van 3.7%. Maar passen die zuigers wel in de cilinders of (dat moet toch gebeuren geloof ik) moeten de cilinderwanden bewerkt worden?
En dan blijft ook nog staan of ik nu een PL moet nemen (wat ik nu ook heb) of een KR.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|