View Single Post
  #412  
Old 16-06-2019, 21:07
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 877
Default

Steek dus nooit uw vinger tussen een draaiend wiel.
Daar zit blijkbaar nog een remklauw ook, resultaat vinger vooraan half afgescheurd, 6 hechtingen en een nagel die er wel zal afvallen

Al 20 jaar schrijnwerker en ik zou bijna een vinger verliezen door een autowiel!

Dit weekend dan terug verder aan de auto gewerkt.

Eerst en vooral voor die temperatuurmeter in het dashboard, heeft mijn mechanieker van dienst het gevonden, welke aangesloten zou moeten worden.
Heeft het uiteinde even tegen het blok gehouden en de meter ging recht omhoog. Dus waar kan ik die mee aansluiten, kan ik die mee aansluiten aan de draden van die fiche naast de blauwe fiche, want die zal dan aangesloten zijn aan mijn vdo temperatuurmeter.



Aan welke draad mag ik deze mee aansluiten?



Dan graag jullie mening...!

Het betreft de afstelling van de motor.

Koud draait/rijdt de auto zoals het moet, enkel vanaf dat die ongeveer de 80° bereikt begint hij stilaan slechter te draaien en hoe warmer hoe slechter.
En zoals hier al aangegeven door Yuli zal het puur in de afstelling liggen, en mijn mechanieker deelt die mening. Van het dta blijft hij liever ook af.

1) We monteren al de zaken zoals lambda en ontstekingssregelaar, en
proberen dan alles af te stellen via tunerstudio.

2) Ben bereid nu de wagen naar iemand te brengen die kennis heeft van die
motor en afstellingen voor het dta om die zaken allemaal in orde te laten
brengen. Zo ook de lambda en dergelijke.

En naar wie dan? Wie zouden jullie dan aanraden? Ben van België.

Zou leuk zijn om nu van de zomer nog wat kms te kunnen rijden.
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote