View Single Post
Old 07-05-2019, 19:29
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Roy16VG60
Nogmaals; ik wil je niet beledigen maar je hebt er blijkbaar geen kaas van gegeten en bent met gokwerk bezig. Geef wat geld uit en zet die auto neer bij iemand die er verstand van heeft. Straks heb je hem klaar en brand hij uit. Je hoeft maar een massadraadje te vergeten of een te dunne draad te gebruiken ergens en hij kan afbranden.

Nogmaals, het is echt niet vervelend bedoeld maar je zal niet de eerste zijn. En dit is echt hele simpele techniek in een Golf 1...

Je beledigd me zeker niet.
Ik heb in eerste instantie deze werken door iemand laten doen, omdat ik er niet veel van ken, ben wel handig maar de kennis ontbreekt.
Maar jah, Pech gehad met de persoon, en die heb ik ook betaald.

De rest gaat wel, maar de elektriciteit is iets anders, zeker als het zo'n knoeiboel is.

Ik volg je raad op.
Normaal was het al de bedoeling dat ar1g3 langskwam, maar wij vertrokken juist op rondreis. En dan is het er niet meer van gekomen.

Ik heb hem een whatsapp gestuurd met de vraag dat hij het zou zien zitten om eens te komen kijken hij heeft die kennis ook, hij woont niet zo heel ver.

Alleen woont die maar 5 minuten van waar ik mijn golf heb laten doen, dus als dat maar goed komt!!!

Grapje hé ar1g3
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote