View Single Post
  #315  
Old 23-04-2019, 19:28
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 862
Default

Quote:
Originally Posted by Roy16VG60
Het is echt niet vervelend bedoeld, maar je vraagt eigenlijk hulp met de simpelste dingen...

Dat het temperatuur ledje knippert ligt aan het niet aangesloten zijn van de sensor.

De stekker waar je je ventilator op aangesloten hebt is de stekker die op je thermoswitch hoort in je radiator. De rood/zwarte draad moet je volgen; deze loopt naar een andere stekker waar ook een rode draad bij zit. Die hoort op je ventilator.

Heb je ook de juiste ventilator erbij? Er zit namelijk nogal wat verschil in vermogen dus ook in de koelcapaciteit van het geheel.


Mijn excuses, maar ben al blij dat jullie kunnen/willen helpen
En als hij dat allemaal juist had gedaan had ik dit niet hoeven te vragen.

Maar het is toch de eerste keer dat het lichtje zo blijft knipperen.En hem kennende ondertussen zal mijn fan ook wel te licht zijn zoals je aangeeft.
Dus ik had al wel een vermoeden dat die persoon dit ook wel verkeerd zou gedaan hebben. Dus dan zal ik de stekkers moeten aanpassen.
Zo is het bij mij aangesloten.

De blauwe en de en de zwarte van de fan zitten in de stekker waar de bruine en de zwart met rood zitten. Dus de zwarte met rood gaat naar de radiator en de rode gaat dan naar de batterij.

Dus volgens u moet ik de zwarte met rood en de bruine aan de radiator pluggen(en maakt het uit welke waar?)
En de rode die nu in de radiator zit moet aan de fan geplugd worden?
Dus de rode moet aan de zwarte en blauwe van de fan geplugd worden, ben ik juist?



__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote