View Single Post
  #381  
Old 30-11-2018, 22:18
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by spucknapf159
Ik zag op andere blokjes telkens ook die inbusbouten dus heb ik deze genomen dacht dat deze origineel waren?
Wat spinnenkop en oliefilterhuis betreft dit snap ik.
Ik dacht gewoon dat ik deze misschien was kwijt geraakt.
Ik heb vandaag nog wat gevonden hier in de buurt bij iemand die cross rijdt met golf gti blokjes.

Spinnekop en leidingen met verstuivers gereviseerd en getest geweest op testbank.
Oliefilterhuis met nieuwe dichting
En ook de rubber die op de luchtfilter gemonteerd staat
Wel 300 euro moeten neertellen maar een goede spinnenkop is geld waard

Wat spinnenkoppen betreft ik las eens op passiongolfgti dat k-jetronic van 1981 met een regelschroef zou moeten zijn klopt dit?
Ik monteer graag enkel onderdelen die volgens de details kloppen volgens jaartal.
http://www.passiongolfgti.com/artic...?id_article=428


Zou zo maar kunnen heb niet alle kennis in huis van mj 81. Voor mij is origineel als carrosserie, motor, dashboard en interieur origineel zijn de rest kun je er altijd bijzoeken. Ben ook zeker voor alles origineel. Dat zag je wel aan mijn opmerking hier boven. Maar schroefsetje en bijv ATS-cup velgen onder je verder originele auto moet kunnen. Mits je het originele erbij hebt. Andere uitlaat ook prima en motortuning ben ik ook voor mits dat dan alleen maar intern is en zoals dat in die tijd werd toegepast. Kan af en toe die azijn-pissers niet uitstaan die lopen te zeuren over dat de auto verlaagd is en zonder de originele stalen velgen. En dan verwachten ze ook nog dat de spadbord-randen niet omgebogen of weggesleept zijn. Denk dan droom maar lekker verder. Maar over je spinnenkop denk ik: alleen een echte kenner zou dit verschil zien, zou nemen wat je hebt liggen. Maar die inbusboutjes kunnen echt niet dat vloekt gewoon.
Reply With Quote