Quote:
Originally Posted by Bussie komt zo
Ziet er echt super uit Oskar!!! heb je er alleen mee in de stad gereden of ook een stukje snelweg....
Ben wel benieuwd hoe het rijd op hogere snelheid en sporen in de weg!
|
Ik ben er gisterenavond vanuit Bussum mee naar Amersfoort gereden en moet zeggen dat 'ie beter spoort dan eerder. Hij moet nog wel uitgelijnd worden, maar dat gaat pas na Budel lukken. De enorm harde klappen bij viaducten zijn ook over. Al met al een hele vooruitgang dus.
Ik heb de as niet zelf gemaakt, dat heeft Slammed Panel gedaan. Verklaart ook meteen waarom de bus van Chris op de foto staat.
Ik zou graag foto's maken van de as, alleen is er zo weinig ruimte, dat je het nauwlijks kan zien, laat staan op de foto zetten. De schokbrekertorens zijn eraf en de schokbreker heeft een nieuw (versterkt)montagepunt gekregen in het binnenscherm. Er was geen ruimte meer om de torens er nog op te krijgen.
Hij ligt nu redelijk laag en merk dat bij scherpe bochten of keren, de banden tegen de koplampbak aanlopen. Dit is gelukkig minimaal en bij hogere snelheden stuur je niet zo scherp.
Erwin, mijn wielen zijn 5.5J, dus 2.5cm met standaard velgen zal zeker vet staan. Alleen geen verlaagde spindels nemen, dan ben je het weer kwijt.