View Single Post
  #12  
Old 08-10-2018, 19:34
The_Rabbit's Avatar
The_Rabbit The_Rabbit is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2008
Posts: 539
Default

Quote:
Originally Posted by Roy16VG60
Ik zou het eerder gokken op je hogedruksensor op je oliefilterhuis. Dit is een maakcontact, dat wil zeggen dat hij schakelt als de druk hoog genoeg is, meestal 1,8 bar. Als deze stuk gaat en dus doorverbonden blijft denkt je teller dat er voldoende oliedruk is en blijft het ledje uit. Het draadje eraf trekken moet voldoende zijn deze uit te sluiten.

Let op; afhankelijk van je uitvoering kan er ook een olie temperatuur sensor op je filterhouder zitten... verwar hem hier niet mee.

Ok, dan zal ik dit morgen eens proberen.
__________________
Daily's :
2024 VW T-Roc R-Line Business+ 1.5 TSi DSG
1989 VW Golf GL 1.8 GU
Reply With Quote