View Single Post
Old 01-10-2018, 19:20
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Extremy
Allereerst ben ik het geheel met Mel eens, regel die kabel zodat je kan zien wat de ECU aan signalen binnen krijgt.
Zoals EnVeeZee al zei, hebben de STK en oliedruksensor op de kop geen effect op het wel of niet starten.
Wat betreft de krukassensor kabel, indien deze kabel met een stekker op de sensor is aangesloten, kun je deze alvast doormeten van stekker tot stekker, dan weet je in ieder geval zeker of deze nog goed is.
Heb je een stroboscoop om je timing te checken? Zo niet, schaf deze alvast aan (of wellicht van iemand lenen) wat zonder kun je niet checken of de werkelijke timing overeenkomt met wat de DTA ziet en dit is toch wel cruciaal voor je verder gaat zoeken.

Kabel voor DTA is besteld en zal hem deze week nog moeten aankrijgen.

Kende het niet maar is deze goed?
https://www.hbm-machines.com/produc...oor-ontsteking?

Deze week ben ik niet thuis dus van 't weekend als eerste DTA uitlezen met behulp van Melg60.
Hopelijk komt daar iets uit.

Voor de rest heb ik nog wel wat te doen,
Checken dat alles zowat vast staat, ic buizen verplaatsen dat mijn batterij op de originele plaats kan staan. En de ambrayage kabel versteken want als ik deze intrap blijft deze met het haakje langs binnen aan de carroserie hangen.
En ook de gaskabel aan de pedaal zit niet vast met dat haakje, ook nog uitvogelen hoe dat bevestigt moet worden.
Schroefset verstellen staat vooraan 3 cm hoger dan achteraan. Kan men nog wel wat bezig houden.

Man man, waar heb ik dit aan verdiend

Maar dankzij dit forum ben ik wel hoopvol dat het in orde komt
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote