Die 1.2% is de waarde die VW opgeeft van fabriek. De CO moet tussen de 0.2% en 1.2% blijven. De afstelgegevens vind je in de volgende link:
http://vnc.thewpp.ca/stuff/bentley/...01/ch6.7.1.html
In die link vind je een online versie van het Bentley Publishers handboek voor de Golf. Is niet volledig, ontbreken wel een paar hoofdstukken alsook de elektrische schema's. Dit omdat het een 'illegale' online publicatie is. Heb de boek gekocht, was toen 80€ maar is zijn geld echt al waard gebleken. Van een totaal ander niveau dan Haynes, dit is de officiele werkplaatsinfo van VW.
Je kan de KE wel degelijk afstellen. Dat is het 'vervelende' aan de KE. Het is een mechanische injectie, met een elektronische lambdaregeling op. Een mix tussen mechanisch en elektronisch. Je hebt dus een vast mechanisch geregeld mengsel, dat afgesteld wordt met de CO schroef zoals bij een K-jetronic, en dan nog een extra elektronisch deel dat het mengsel nog wat bijstuurt op basis van de lambdawaarde en de belasting. Die bijsturing gebeurt door dat grijze blokje op de zijkant van je spinnenkop, en dat is ook waar je kan meten tijdens het afstellen. Je meet dan de stroom die hier naartoe gestuurd wordt, en deze moet stationair rond de 5mA schommelen. Draaien aan de CO schroef zorgt ervoor dat de stroom verandert. Die stroom toont de hoeveelheid brandstof die de computer toevoegt aan het mechanische afgestelde mengsel, meer stroom betekent dat de computer meer verrijkt en dat je basismengsel armer is.
MAARR gezien je zo dicht bij de grenswaarde voor de CO zit zou het me toch echt verbazen als hij bijgeregeld moet worden. Ik zou eerst de bougies vervangen voor ik me over de injectie zorgen zou beginnen maken. Mijn ervaring is dat je er best van af blijft
Wat betreft die bouten van de aandrijfas, zie ook de online versie van het Bentley boek in die link hierboven. Staat installatie/demontage procedure in alsook de momenten waarmee je ze vast moet zetten. Als ik me goed kan herinneren moet hier geen loctite op, maar staan ze wel op een behoorlijk moment.