View Single Post
  #2  
Old 28-08-2017, 09:36
Hazeel Hazeel is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 11
Default

Voor het benzine gedeelte;

Ze hebben standaard al een benzinedruk regelaar dus als je het complete blok gekocht hebt, zou die er moeten opzitten. 4,5 tot 6 bar lijkt me wel erg veel, ik denk dat de originele 3 bar leveren (correct me if wrong) en je kan upgraden naar 4 bar of hoger/lager met een regelbare indien je bv. grotere injectoren zou steken. Alles zins, aan je benzine rail zou er standaard al een moeten zitten als je een compleet blok hebt gekocht;



De benzineleidingen van een MK1 kan je dan inderdaad best vervangen, zoals je zegt zijn deze denk ik zowiezo te smal. Ik veronderstel dat je dan een Bosch 044 inline pomp hebt gekocht ? De aansluitingen hiervan zijn standaard ook al groter dan de leidingen die op een MK1 zitten. Die 044 pompen hebben een 6AN connectie en met 6AN benzineleidingen zal je zeker toekomen. Vergeet ook geen nieuwe benzinefilter met diezelfde aansluiting

Voor de radiator zou ik persoonlijk eens kijken naar het verschil van grootte met de originele 20vt rad. Als dat mee valt ook eens kijken naar de aansluitingen want anders gaat het moeilijk worden om de juiste koelwaterslangen te vinden Als je radiator aansluiting nu links zit, maar de aansluiting op je blok rechts bv word het al moeilijker + grote van de aanlsuitingen (tenzij dat origineel ook zo was of er een kit voor bestaat).
Reply With Quote