View Single Post
  #515  
Old 11-04-2017, 08:07
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Inmiddels al weer 4 jaar geleden dat ik een hartaanval gehad en dat ze er achter kwamen dat mijn hartspier verdikt was en niet goed functioneerde.

Dit heeft een hele grote impact gehad op het leven van ons gezin enz, maar ook op het werk en mijn hobby-auto/Golf mk2.

Na 4 jaar heb ik weer een grote controle gehad, hebben een echo gemaakt, hartfilmpje en bloed gecontroleerd enz. Volgens de arts moest ik rekening houden met verslechtering terwijl mijn hart al 20 jaar ouder zou zijn als ik zelf.
De nachten voor dat ik de uitslag kreeg niet van kunnen slapen en was erg zenuwachtig. Kom ik daar, krijg ik te horen dat mijn hart volledig terug hersteld is naar gezond in 4 jaar tijd

Ze gaan nu mijn nieren onderzoeken omdat deze waarschijnlijk de oorzaak zijn van de veel te hoge bloeddruk. Het zou mooi zijn als ze wat zouden vinden en zou kunnen minderen of stoppen met de medicijnen die een hele slechte invloed hebben op mijn leven.

Na veel gejojo met de plannen voor deze auto omdat ik al vanaf het begin een raceauto heb willen bouwen, maar dit eigenlijk niet meer op het circuit zou mogen gaan rijden enz.

Ik ben weer gezond genoeg voor een dokters verklaring en kan weer verder daar waar ik deze auto voor wilde gaan bouwen.

Het AIM Race-cockpit was na dit goede nieuws weer de eerste stap voor het verder gaan met het bouwen van een raceauto maar nog wel straat-legaal.

Hier is goed te zien dat dit cockpitje een mooi formaat heeft voor in het mk2 dashboard




De stoelen heb ik eindelijk binnen gekregen en zijn de Cobra Suzuka Pro-Fit in het carbon geworden. Ik heb het DutchBuild logo op de stoelen laten zetten, maar wel subtiel.













Na veel te hebben uitgezocht over de mogelijkheden tot het racen met de DSG-bak begon ik steeds meer te twijfelen of dit echt is wat ik zou willen.
Diep in mijn hart zou ik weer heel graag de Sequentiele Kaps-bak weer terug willen en heb de afgelopen week weer een nieuwe bak besteld en zou over een week of 5 klaar moeten zijn. De TTRS motor zal hem niet worden zoals hier boven beschreven ivm gewicht, onderhoud en kosten, maar kom ik later nog op terug
Reply With Quote