View Single Post
  #380  
Old 22-02-2017, 19:52
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2009
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
Een Glader kan slecht tegen toerenval. Dus volgas en dan koppeling in.
Onbelast toerenval is bij een slechte lader dodelijk.
Het is ook de enige keer dat ik een lader stuk had, bij 8200rpm de koppeling in. Klaar over en uit.

Een eaton is weggegooid geld. Nog nooit een fatsoenlijk rendement uit een dergelijke setup gezien. Het schijnt ergens tussen de 160-180pk te blijven.


Post eens foto's van de interne schade misschien dat er iets te zien is.


Heb ondertussen wat foto's gepost, ik hoop dat ze wat duidelijk zijn.
in mijn onwetende ogen zie ik nergens iets mis. buiten dat er aan een zijde wel wat delen zijn afgebroken. alle lijsten zaten er in en op zijn plaats..

Als een Glader zo gevoelig is, is het zeker niets voor mij. Ik rijd echt nogal wild denk ik Voluit gas tot aan de begrenzer met wielspin tot 3e en terugschakelen kan ik ook niet laten voor de bochten.
Dan zal toch voor een turbo of niet geblazen motor moeten gaan.
Ik wil niet altijd met een bang hart rijden.
Het is mijn weekend auto om mij mee uit te leven op de kleine wegen waar niemand er last van heeft. En was zeker van plan om trackdays te doen als hij volledig inorde was.
__________________
- Golf Mk1 G60 project
Reply With Quote