13-02-2017, 21:02
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Als je weet hoe hij verbogen is, zou je het kunnen proberen in tegengestelde richting terug te buigen. Maar dat is geen gerarandeerde oplossing.
Krijg je het mechanisme trouwens wel in alle versnellingen, met of zonder kabels?
|
Ik heb even gekeken, de kabels daar is niets aan verbogen. Het lijkt wel in het schakelmechanisme van de pook zit. Als je naar voren probeert te schakelen voelt het echt als een mechanische 'tok'. Niet als een kabel die verbogen is waardoor je moeilijk naar voren kunt schakelen. Hij komt niet verder dan de positie van in z'n vrij. Met de kabels is zo goed als zeker niets gebeurd. Ik snap er niet van. Over het niet starten, voor de zekerheid de accu er uit gehaald en aan de lader gehangen. Zodra ik de sleutel om draai gaat alles goed, voorvgloeien lampen alles. Maar zodra ik de sleutel om draai Ok te starten valt alles uit, alsof de 'hoofdzrketing' net sla in huis er uit klapt. Niets heeft dan nog stroom. Dan even accuklem los en er weer er op. En doet alles het weer. Maar starten ho maar. Hij heeft een week zonder accu gestaan.
|